Overslaan en naar de inhoud gaan

Pas op de plaats voor Triple Play

De Nederlandse consument is in het tweede kwartaal van dit jaar minder geïnteresseerd in de mogelijkheden van Triple Play, dan in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trendbox ondervroeg voor de tweede maal dit jaar Nederlanders over gecombineerd bellen, tv-kijken en internetten, en verwachtte na de eerste meting een stijgende interesse te mogen noteren, zeker gezien het mediaoffensief van Versatel, Scarlet, KPN en Casema.

related partner content for mobile comes here

Het lijkt er echter op dat de belangstelling van de consument op een laag pitje is gezet. Drie maanden geleden was nog 20 procent ‘zeer geïnteresseerd’, nu is dat niet meer dan 17 procent. De consument heeft zich volgens de onderzoekers duidelijk een terughoudende houding aangemeten.

De grootste groep Nederlanders (58 procent) meldt het allemaal nog eerst maar eens even aan te zien. En 21 procent (was 17 procent!) heeft geen belangstelling.

De groep geïnteresseerden was aan het begin van dit jaar nog redelijk breed, maar Triple Play lijkt in juli primair een zaak van 30plus mannen met een behoorlijk inkomen. De vrouwen hebben volgens Trendbox duidelijk afgehaakt.

Ga voor het hele onderzoek, inclusief tabellen, naar onze rubriek .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in