Pas op de plaats voor Triple Play
Trendbox ondervroeg voor de tweede maal dit jaar Nederlanders over gecombineerd bellen, tv-kijken en internetten, en verwachtte na de eerste meting een stijgende interesse te mogen noteren, zeker gezien het mediaoffensief van Versatel, Scarlet, KPN en Casema.
Het lijkt er echter op dat de belangstelling van de consument op een laag pitje is gezet. Drie maanden geleden was nog 20 procent ‘zeer geïnteresseerd’, nu is dat niet meer dan 17 procent. De consument heeft zich volgens de onderzoekers duidelijk een terughoudende houding aangemeten.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe grootste groep Nederlanders (58 procent) meldt het allemaal nog eerst maar eens even aan te zien. En 21 procent (was 17 procent!) heeft geen belangstelling.
De groep geïnteresseerden was aan het begin van dit jaar nog redelijk breed, maar Triple Play lijkt in juli primair een zaak van 30plus mannen met een behoorlijk inkomen. De vrouwen hebben volgens Trendbox duidelijk afgehaakt.
Ga voor het hele onderzoek, inclusief tabellen, naar onze rubriek Trends.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid