Overslaan en naar de inhoud gaan

Oracle verlaat Applied

Oracle is vertrokken bij communicatiebureau Applied Communications in de VS. De softwareontwikkelaar wil meer pr-activiteiten in eigen huis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Applied werkte al acht jaar samen met Oracle. De softwareontwikkelaar zegt geen ander pr-bureau. De Amerikaanse marketingmedewerker Paul Burrin zegt dat de beslissing onderdeel is van een groter herstructureringsplan. 'We proberen onze communicatie effectiever te integreren in de bedrijfsvoering.'

related partner content for mobile comes here

Oracle heeft hiertoe corporate marketing-functies opgezet, waarin pr-functies van verschillende teams, waaronder pr en direct marketing. Het ICT-bedrijf zal wel het bureau PR21 behouden voor projecten rond applicaties.

Applied reageerde op het verlies van de klant met een persbericht. Hoewel het vertrek van Oracle een financiële tegenvaller is, noemt ceo Alan Kelly het minder ernstig, dan wanneer het in het verleden zou zijn gebeurd. 'Het account is redelijk groot, maar lang niet zo omvangrijk als het ooit was.'

Of het accountverlies ook invloed heeft op de situatie in Nederland, is nog onbekend. (Bron: PRWeek US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in