Overslaan en naar de inhoud gaan

Nomkwazi Hooplot nieuwe CEO Adrime

Nomkwazi Hooplot wordt de nieuwe CEO van online reclametechnologie bureau Adrime (eigendom Weborama). Hooplot was hiervoor head of digital…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hooplot werkte acht jaar bij de Nationale Postcode Loterij, en sinds 2007 als hoofd digitale marketing.

related partner content for mobile comes here

Met zijn overstap naar Adrime wil Hooplot een positieve bijdrage leveren aan vernieuwende marketing. Hij zegt: ‘Vanuit mijn resultaatgerichte achtergrond loop ik al enige tijd rond met een aantal breed inzetbare en innovatieve advertentie ideeën, zowel voor mobiel als voor op de PC. Adrime en moederbedrijf Weborama zijn bij uitstek de organisaties om hiermee aan de slag te gaan. Er is dan ook een goede match qua visie, ideeën en ambities.’

Hooplot volgt David de Jong op, die het bedrijf verlaat om een nieuwe onderneming te starten: “We hebben met ontzettend veel plezier Adrime opgebouwd tot een succesvol bedrijf, maar het ondernemerschap lonkt weer. Samen met Ruben Gersons, mede-oprichter van Adrime, begin ik aan een nieuw avontuur. In Nomkwazi hebben we een zeer ervaren en gemotiveerde opvolger gevonden. We dragen het stokje met een gerust hart aan hem over.’

Hooplot sierde de cover van onze allereerste MarketingRSLT in 2009:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in