Overslaan en naar de inhoud gaan

NOC*NSF treedt op bij misbruik ringen

Het Internationaal Olympisch Comité in Lausanne heeft benadrukt scherp toe te zien op het gebruik van de Olympische ringen. Dit betekent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er zijn volgens het IOC nog steeds bedrijven die voor en tijdens de Olympische periode het Olympische symbool en andere associaties voor eigen commerciële doeleinden gebruiken. ‘Onrechtmatig gebruik van deze symbolen maakt op lange termijn het voortbestaan van de Olympische Spelen onmogelijk. Daarom wordt er op nationale en internationale schaal op misbruik gecontroleerd en wordt er streng opgetreden’, meldt NOC*NSF. ‘Bij controle wordt geen onderscheid gemaakt tussen kleine en grote bedrijven. Elke onrechtmatige uiting wordt aangepakt.’

related partner content for mobile comes here

Om zowel bedrijven als hun communicatiebureaus te wijzen op het oneigenlijke gebruik van het Olympische beeldmerk, start NOC*NSF een campagne in verschillende vakbladen waarin wordt uitgelegd waarom het gebruik een gevaar vormt voor het voortbestaan van de Spelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in