Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe commercials Media Markt voor introductie 'magische' SmartBar

De SmartBar is de plek waar klanten terecht kunnen voor hulp bij installaties, instellingen en technische problemen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

&;Bij Media Markt wordt alles gedaan om klanten zoveel mogelijk plezier te laten beleven van hun apparaten. Zo heeft iedere winkel vanaf nu een eigen SmartBar met wizards. De SmartBar is dé plek waar klanten terecht kunnen voor hulp bij installaties, instellingen en technische problemen. Van het virusvrij maken van laptops en het instellen van tablets tot schermreparaties en het digitaliseren van oude foto’s of video’s.&;

 J. Walter Thompson Amsterdam ontwikkelde de communicatie voor de introductie van de SmartBar en het bekende character speelt weer de hoofdrol in de commercials. &;Pure magie&;, noemt hij het.

Er komen drie commercials rond de SmartBar. 

related partner content for mobile comes here


J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM
CLIENT: Media Markt
CREATIVE DIRECTOR/ART: Maarten Vrouwes
CREATIVE DIRECTOR/COPY: Friso Ludenhoff
STRATEGY DIRECTOR: Jan Bouts & Margot Bouwman
BUSINESS DIRECTOR: Maroeschka Volker & Budi Gonzales de Chaves
CONCEPT PRODUCER: Linda Jansen & Rina Verweij
SCREEN PRODUCER: Mariska Fransen
CLIENT CREDITS Marieke van Heeswijk & Liedewij Trampe
PRODUCTION PRODUCTION COMPANY: ANNOMANN
DIRECTOR: Jeroen Annokkee
PRODUCER : Robbert Aschermann & Floor Schroeijers
D.O.P: Piotr Kukla OFFLINE EDITOR: Martin Heijgelaar
ONLINE EDITOR: Laurens Orij van Crabsalad
SOUND: Studio Alfred Klaassen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in