Overslaan en naar de inhoud gaan

Negen nieuwe klanten voor Tapps

Tapps, marktleider op het gebied van online consumenteninformatie en de exploitatie en verhuur van opt-in e-mail adressen, heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor ABN Amro verzorgde Tapps de Young Professionals, Management Trainees, Index Garantiefonds-campagne, voor Achmea de Nederpoorter Courant, voor de NS 50 Jaar Kinderboekenweek, voor LOI ‘Opleidingen’, voor Alfa Romeo de Alfa 147, voor ING Card de creditcard, voor Nissan ‘Ongelofelijk Maar Waar’, voor Atos Origin IT Expertsessie en voor Alitalia ‘Tickets naar Rome of Milaan met gratis auto van Hertz’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in