Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijker vindt sluikreclame best

Kijkers ervaren sluikreclame in tv-programma’s als veel minder ergerlijk en irritant dan reclamefilmpjes in reguliere reclamezendtijd.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de onderzoekers wordt non-spotreclame door 31 pct van de ondervraagden als positief ervaren en door slechts 16 pct als negatief. Bij gewone televisiereclame liggen die cijfers heel anders. Daar is bij 40 pct van de kijkers de irritatiegrens al ruim bereikt, terwijl maar 18 pct positief oordeelt. Het onderzoek laat precies zien waarom sluikreclame onder adverteerders populairder wordt: de kijker vindt sluikreclame best, terwijl er steeds vaker wordt weggezapt van de reclameblokken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in