Overslaan en naar de inhoud gaan

Histor laat kids appelstroop op de muur smeren in het Cobra Museum

Reclamebureau Lemz bedenkt voor de lancering van Histor Clean een creatieve knoeiboel in het museum. 'Alledaagse creativiteit zorgt voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lekker creatief knoeien met modder, jam en appelstroop, het is de droom van ieder kind, en de schrik van iedere ouder. Zeker voor moeders met een meer dan gemiddelde &;-aanleg&;. Histor heeft de oplossing in handen: &;Met de introductie van , muurverf die met een vochtige doek zo weer schoon te maken is, kunnen ouders hun kinderen de volledige vrijheid geven om zich creatief te ontwikkelen.&;

related partner content for mobile comes here

Om deze mijlpaal kracht bij te zetten, organiseerde reclamebureau Lemz woensdag &;Knoeikunst&;. Het bureau: &;Het is de meest expressieve én tijdelijke expositie in het Cobra Museum ooit. Te midden van kunstwerken van grootmeesters als Karel Appel en Corneille, kregen een groep kinderen de vrijheid om zich creatief uit te leven met modder, jam en appelstroop.&;

Lemz en Histor haalden er voor de gelegenheid een cultuurpedagoge bij, Sabine Plamper. Zij zegt over het viezemurendilemma: &;Ouders zijn tegenwoordig vaak bang voor rotzooi en vlekken waardoor kinderen worden belemmerd in hun algemene creatieve ontwikkeling. Terwijl ruimte voor alledaagse creativiteit zo belangrijk is voor kinderen. Het zorgt voor een verder ontwikkeld brein, een goed gevoel van eigenwaarde, oplossingsgerichtheid en grotere flexibiliteit.&;

Aan het einde van de dag werden de museumwanden, geprepareerd met Histor Clean, weer helemaal schoon gemaakt.

Knoeikunst is onderdeel van een grotere introductie campagne van Lemz voor Histor Clean, met radio, online, print, PR, social en bloggers inzet en winkelvloer activaties.

Credits
Bureau: Lemz
Klant: Histor (Fraukje van der Leeden, Martell Demarteau)
Event: Marieke Haverlag
PR: Jeske Kapitein
Fotografie: Seth Carnill

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in