Hiphophit als vuurwerkcampagne
TBWA\Interaction Company heeft voor de vuurwerkcampagne van dit jaar een peer-to-peer campagne ontwikkeld waarin 10 hiphopartiesten in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nummer bestaat uit 10 minisongs. Deze songs worden vanaf 17 december verspreid via peer-to-peer programma’s als eMule en Kazaa, via banners, ringtones, mini commercials en UMTS videoclips. De song als geheel zal later verspreid worden via TV en radio.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met 10 bekende en opkomende hiphop talenten zijn een nummer en een videoclip opgenomen. De thema's van het nummer zijn vuurwerk en aftellen. De teksten van de song zijn door de rappers zelf geschreven, waarbij elke rapper zijn eigen invulling heeft gegeven aan het thema.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid