Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken: een nieuwe legende staat op

In de nieuwe wereldwijde Heineken Cities of the World-campagne gaat een jonge hipster op avontuur in de urban jungle.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe Heineken-campagne is de zevende in &;The legends&;-campagne van Wieden+Kennedy. In de nieuwe, 2 minuten durende film, gaat de hoofdpersoon op avontuur door een setje gevonden business kaartjes te volgen die een aantrekkelijke dame in de taxi achterliet. Hij blijkt een man die alles kan en bovendien door alle dames en heren op zijn pad in de armen te worden gesloten. Uiteindelijk vindt hij de dame, de start van een volgend avontuur.

Bossa Nova Baby van Elvis begeleidt de commercial en de regie was in handen van het bekende Zweedse regiecollectief Traktor.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De film is onderdeel van een geïntegreerde campagne waar ook een online activatie en een special edition Heineken-fles onderdeel van zijn. Op deze flessen zijn de steden New York, Shanghai, Berlin, Amsterdam, London en Rio de Janeiro afgebeeld.  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in