Fred & Farid spelen in op frustratie van gamers


In een reclamecampagne voor de nieuwste gamecomputer van HP staat ‘rage quitting’ centraal. ‘Rage quitting’ is een bekend fenomeen onder gamers. Als hun computer de snelheid van het spel niet meer bijhoudt, raken gamers gefrustreerd en willen ze het liefst de pc uit het raam gooien.
Don't Rage Quit - OMEN by HP
Bureau Fred & Farid New York brengt een gamer in beeld die helemaal uit zijn dak gaat omdat zijn computer te traag is. De scène pauseert plotseling en Mister X komt in beeld. De mysterieuze man presenteert de Omen X by HP als de oplossing voor de problemen van de gamer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze internationale, digitale campagne is sinds november te zien in Amerika en vanaf 12 december in Europa. De actie is onderdeel van de wereldwijde herpositionering van HP, ‘Keep Reinventing’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid