
Ceo Ernst-Jan Smids zegt in een interview met Adformatie dat hij na gesprekken met Interpolis heeft besloten dat bureau en klant beter uit elkaar konden gaan. ‘Er is te veel gebeurd. Op een gegeven moment heb ik gezegd: laten we elkaar dan een hand geven en afscheid nemen. Er waren te veel veranderingen, het bureau wilde links, waar Interpolis rechts wilde gaan. Er zijn ook afspraken niet nagekomen.’
FHV zette Interpolis op de kaart met de Glashelder-campagne die nog altijd gevoerd wordt en vele prijzen heeft gewonnen. ‘Ik ben ongelooflijk trots namens FHV dat we die reclamehistorie hebben kunnen schrijven die straks de boeken in gaat. Maar als een relatie op is, laten we dan vieren wat we hebben gehad en uit elkaar gaan. Dan is de druk er vanaf.’
Interpolis werkt inmiddels met Dawn.
Een uitgebreid interview met Ernst-Jan Smids over het nieuwe FHV BBDO en Jump! staat hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee