Overslaan en naar de inhoud gaan

FHV BBDO en Interpolis uit elkaar

Na jarenlange samenwerking scheiden de wegen van bureau en verzekeraar. Interpolis heeft zonder pitch een nieuw bureau gekozen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ceo Ernst-Jan Smids zegt in een dat hij na gesprekken met Interpolis heeft besloten dat bureau en klant beter uit elkaar konden gaan. ‘Er is te veel gebeurd. Op een gegeven moment heb ik gezegd: laten we elkaar dan een hand geven en afscheid nemen. Er waren te veel veranderingen, het bureau wilde links, waar Interpolis rechts wilde gaan. Er zijn ook afspraken niet nagekomen.’

FHV zette Interpolis op de kaart met de Glashelder-campagne die nog altijd gevoerd wordt en vele prijzen heeft gewonnen. ‘Ik ben ongelooflijk trots namens FHV dat we die reclamehistorie hebben kunnen schrijven die straks de boeken in gaat. Maar als een relatie op is, laten we dan vieren wat we hebben gehad en uit elkaar gaan. Dan is de druk er vanaf.’

Interpolis werkt inmiddels met Dawn.

Een uitgebreid interview met Ernst-Jan Smids over het nieuwe FHV BBDO en Jump! .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in