Overslaan en naar de inhoud gaan

Assa Abloy gaat merken Lips en Nemef herpositioneren

Assa Abloy Nederland, dat mechanische en elektromechanische deursluitsystemen levert, wil zijn merken Lips en Nemef in Nederland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

B2B-bureau Admix meldt dat omdat het een nieuwe campagne voor de internationaal marktleider in deursluitsystemen mag ontwikkelen. Die zich richt zich op emotie van zakelijke consument. Hierbij moet minder nadruk liggen op de producten zelf, maar meer op de beleving.

related partner content for mobile comes here

‘Het belang van goede deur- en beveiligingssystemen verdient meer aandacht onder de eindgebruikers’, licht het Rotterdamse bureau toe. Daarom ontwikkelt het een campagne met als doel om LIPS en Nemef stevig te positioneren. ‘Hierbij wordt niet vanuit de product- en technische aspecten geredeneerd; de communicatie moet appelleren aan emotie.’
De campagne zal vanaf begin 2015 via paid, owned en earned media worden ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in