Overslaan en naar de inhoud gaan

Who to follow in B2B

Gefeliciteerd, je hebt je weg gevonden naar deze vakportal over B2B van MarketingOnline.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als voorzitter van NIMA B2B ben ik heel blij dat MarketingOnline een kanaal heeft vrijgemaakt voor B2B. Want binnen Nederland hebben we niet veel kanalen die zich hieraan wijden.Een vakportal die bovendien in responsive design is, kom daar maar eens om bij de honderden, wat zeg ik, duizenden websites over B2B waar je vandaag terecht kunt.

related partner content for mobile comes here

Tot nu toe waren we vooral aangewezen op het afstruinen van blogs van individuele professionals of van buitenlandse partijen. Met regelmaat krijg ik de vraag welke ik zelf als inspiratiebron gebruik.

Laat ik een paar voorbeelden noemen. Waarbij ik zowel bronnen op het terrein van marketing als dat van sales noem. Want in B2B kun je geen marketing doen zonder sales en geen sales zonder marketing (het wordt hoog tijd dat we dit kunstmatige onderscheid voorgoed uit de wereld helpen).

Sommige bronnen die ik suggereer zijn zelf commerciële partijen die hun diensten aanbieden en en passant hun kennis verspreiden (of heet dat soms content marketing?). Voor de goede orde wijs ik erop dat ik geen aandelen heb in deze bedrijven en dus geen commercieel belang bij het aanprijzen ervan. Go check it out:

 

, misschien wel het enige Nederlandse bureau dat én 100% B2B doet én alles afweet van digital marketing technieken in deze markt. Niet minder belangrijk: spotONvision organiseert sinds jaar en dat het enige echte B2B-congres dat Nederland rijk is: het B2B Marketing Forum.

 

, marketing manager van MCB, fervent blogger op tal van fora over onderwerpen als inbound marketing (ben ik het vrijwel altijd mee eens) en content marketing (ben ik het niet altijd mee eens)

 

, social business strateeg die zijn sporen heeft verdiend bij Deloitte Nederland en die je nu zelf kunt inhuren als je dat wil

 

an S. Anthony Iannarino, een Amerikaanse sales coach. Soms erg Amerikaans, soms erg leerzaam en soms allebei.

 

Lead Revenue Strategist (mooie titel!) bij MindTime Group blogt bepaald niet iedere dag, maar dat maakt haar inzichten niet minder relevant. Lees vooral ookvan haar.

 

Ronald Velten, Marketing Director Mid-Market Europe van IBM mag in deze lijst niet ontbreken. Laat zich het beste volgen via zijn ontembare stroom van twitterberichten via

 

Voor alle duidelijkheid: het bovenstaande is verre van een uitputtende lijst. Voel je dus niet persoonlijk aangesproken als ik je er niet in heb opgenomen….

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in