Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Beukering: 'Nieuws bij elkaar sprokkelen is heel vermoeiend'

Barbara van Beukering kan leidinggeven als 'een kerel.' Dat deed ze eerst voor Het Parool, daarna verruilde ze het papier voor PAPER, het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De redactie selecteert dagelijks 15 artikelen uit verschillende media voor 5,95 euro per maand. En die selectie is fijn, vindt de mediavrouw. Want: &;nieuws bij elkaar sprokkelen is heel vermoeiend.&; De keuze is eindeloos. &;En dat is ook een van de nadelen van initiatieven zoals Blendle&;, vindt Van Beukering.

Experiment
Tegelijkertijd is PAPER een experiment. &;We wilden kijken of we iets goeds kunnen doen met digitaal.&; Als het aantal gebruikers flink blijft groeien het komende jaar, dan blijft het online magazine bestaan.
De echt verknochte krantenlezer zal zijn abonnement niet opzeggen, denkt Van Beukering. Maar veel kranten worden simpelweg te duur om te maken. &;Ik vind papier ook lekker, maar we hebben PAPER bedacht omdat dat eigenlijk onzin is.&;

;Nieuws bij elkaar sprokkelen is vermoeiend&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in