Overslaan en naar de inhoud gaan

StukTV en Mentos geven Roadtrippers vervolg

Het realityformat moet meer bekendheid geven aan het product Mentos Breeze en de merkwaarden van Mentos: Fun, Fresh en Surprising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste editie van Mentos Roadtrippers in 2014 was volgens de makers en het merk een succes met meer dan 6 miljoen kijkers in totaal. 

Roadtrippers komt tot stand in samenwerking met Content Partnerships (Dentsu Aegis Network), Carat en producent Towel Media. Nieuw dit jaar is de interactie met de doelgroep via een interactief platform waar met opdrachten prijzen te winnen zijn.

In het tweede seizoen van Roadtrippers strijden wederom twee teams tegen elkaar. Elk team moet in 14 dagen al liftend zo ver mogelijk zien te komen van startpunt Times Square in New York met een noodbudget van 100 dollar per team. Tijdens hun tocht delen de teams hun ervaringen via hun eigen socialemediakanalen. De teams bestaan dit jaar uit: Giel de Winter, Stefan Jurriens en Thomas van de Vlugt (StukTV), en Tess Milne, Jay Jay Boske en Kraantje Pappie. 

Annemiek Nederlof, Brandmanager Mentos Gum: &;Na het succes van vorig jaar hebben we gekeken hoe we het programma nog mooier konden maken voor de fans. De oplossing hebben we gevonden in een interactief platform waar we de doelgroep exclusieve interactie kunnen bieden met StukTV. Maar ook door meer content te maken. RTL 5 en RTL XL vormen dit seizoen twee nieuwe platformen om een nog groter bereik te creëren.&;

De serie is sinds 10 oktober wekelijks te zien bij RTL 5 om 17:00, en vanaf 18.00 uur integraal te volgen op het YouTube-kanaal van StukTV en via RTL XL. 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Credits
Concept: Content Partnerships – Towel Media 
Mediabureau: Carat
Regie & productie: Towel Media
Verantwoordelijk bij Mentos: Annemiek Nederlof & Michelle van den Bosch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Eyman

Ik maak iedereen af

ricardo

nou helemaal mooi

Gerrit de ronde

Kom maar op de reis van ons leven ik ben er bij hoor

Karel

Leuk

Kathy

Ik doe dit voor de leukigheid en dat ik jullie versla

Joey

Ik wil heel graag mee doen ik weet zeker dat ik ein

Mylene

Kom maar op we winnen toch wel! ??

Kyllian

Ik hou superrrr veel van reisen ik ga meedoen en winnen

Jessie

Het zou super leuk zijn om mee te gaan want ik hou echt super veel van reisen dus het zou heeeeeel leuk zijn

Jill

Ik wil meedoen want dat lijkt mij episch de hele wereld rondreizen met mijn bff phoebe en nog iemand

Dayna Bosman

Doe een meet en greet in volendam

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in