Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster lanceert campagne: Ster versterkt

Vandaag lanceert Ster de campagne: Ster versterkt. Deze campagne, gericht op de zakelijke markt heeft als boodschap: 'Ster versterkt je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'We willen benadrukken dat we niet alleen mediakennis in huis hebben, maar dat we die kennis altijd omzetten in onderscheidende kansen en proposities voor adverteerders. Uiteraard zit in onze campagne een duidelijke link naar de publieke omroep. Want zonder de programma’s van de publieke omroep kunnen wij adverteerders die kansen niet bieden,' aldus Sabine van Aken, communicatiedirecteur van Ster.

related partner content for mobile comes here

De campagne op radio, in print en online bestaat uit vier verschillende uitingen die altijd afgesloten worden met 'Ster versterkt'. Deze uitingen zijn: 'Ster versterkt je effectiviteit', 'Ster versterkt je bereik', 'Ster versterkt je merkbekendheid' en 'Ster versterkt je televisie-campagne'. De campagne loopt twee weken. In het najaar wordt de campagne voortgezet.

Nieuwe pay-off
Ster blijft de thematiek van de campagne, Ster versterkt, ook na de campagne gebruiken. Ster versterkt is vanaf vandaag de nieuwe centrale pay-off.

'Ster versterkt je televisie-campagne'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in