Overslaan en naar de inhoud gaan

Pro-Europa campagne VNO-NCW: Wij zijn voor

Een paar dagen voor de Europese verkiezingen maken werkgeversvereniging VNO-NCW en bureau Dawn een statement tegen alle anti-Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2012 ontwikkelde Dawn voor VNO-NCW de campagne ‘Europa & de feiten’. Dit keer is het standpunt van ondernemers nog meer uitgesproken. In &;wij zijn voor&; laat VNO zien dat Europa niet ver weg is, maar overal om je heen. Want jaarlijks wordt er 120 miljard euro verdiend met export binnen Europa. Die export is goed voor bijna anderhalf miljoen banen, aldus de makers.

related partner content for mobile comes here

Om dat te onderstrepen kregen voorwerpen en spullen die direct te maken hebben met het belang van Europa een opvallende metamorfose. Van vrachtwagens tot microchips tot overslagcontainers en auto’s. Ondernemers uit alle sectoren werkten mee. Van BMW, Dutch Space en the Greenery tot kleine winkeliers.

Momkai tekende voor de .

De televisiecommercial wordt de komende dagen uitgezonden in reclameblokken bij de publieke en de commerciële omroep. De eerste uitzending was zaterdag 17 mei te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in