Overslaan en naar de inhoud gaan

Online supermarkt gaat van start

Superdirect.com is een nieuw distributieconcept waarbij de consument online boodschappen bestelt en ze afhaalt bij een geautomatiseerd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten die vóór 22.00 uur online bestellen, kunnen de boodschappen de volgende dag vanaf 10.00 uur bij het pick up-point afhalen. Het pick up-point biedt ook de mogelijkheid andere (post)pakketten en goederen op te halen en te retourneren. Hiervoor werkt samen met DPD Pakketservice.
Het nieuwe distributieconcept moet niet alleen tijd schelen, ook de (vers)producten zullen verser dan in de supermarkt, aldus Superdirect.com. Dit vanwege een kortere doorlooptijd van de producten dan die van een gewone supermarkt. Betaling van de boodschappen vindt plaats op het bestelmoment.

related partner content for mobile comes here

Er worden geen kosten doorberekend voor het inpakken, klaarzetten en het afhalen van de boodschappen, aldus Superdirect.com.

Het is een initiatief van ondernemers Peter Pompen en Henk Niemansverdriet, die in dit concept samenwerken met Sligro Food Group (heeft een belang van 37 procent), OPC (Order Pick Centrum) in Barendrecht, MyOrder (Rabobank) en DPD Pakketservice voor uitgifte van (post)pakketten en het drop-off loket voor (retour)pakketten.

Ook is een groot aantal versleveranciers en A-merkfabrikanten als partner betrokken, meldt de online supermarkt.

Op zaterdag 28 september wordt het eerste pilot pick up-point in Eindhoven geopend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in