Nipo en CVO samen in vakantie-onderzoek
Het Nipo en de Stichting CVO bundelen vanaf 2002 de krachten op het gebied van vakantieonderzoek. Daardoor ontstaat één groot onderzoek…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe vakantie-onderzoek, waaraan ook het CBS deelneemt, krijgt de naam 'Continu Vakantie Onderzoek'. Tot dusver voerden beide organisaties onafhankelijk van elkaar een vakantie-onderzoek uit. Per jaar zullen vier
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
metingen plaatsvinden. Naast lange vakanties worden ook korte vakanties
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROScontinu in kaart gebracht. Voor de langere termijn bestaat het plan om ook
dagtochten en andere vormen van vrijetijdsbesteding mee te nemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid