Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaedge:cia wil het licht uit

WNF organiseert morgen ‘Earth Hour 2011’, een oproep om morgenavond om half negen, een uur het licht uit te doen. Mediaedge:cia vindt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WNF organiseert morgen , een oproep om morgenavond om half negen, een uur het licht uit te doen. Mediaedge:cia vindt dat heel marcom-Nederland moet meedoen.

related partner content for mobile comes here

Mediaedge:cia Amsterdam probeert de 120.000 WPP-collega’s wereldwijd via het eigen intranet aan te zetten om deel te nemen aan Earth Hour, een wereldwijde actie van het Wereld Natuur Fonds. ‘Geef de aarde door.’ Maar dat is voor Hidde Zwaagstra, Business Development Director bij Mediaedge:cia niet voldoende. Hij vindt dat alle mensen in de Nederlandse Marcombranche op zaterdag 26 maart om 20:30 het licht uit moeten doen. Zwaagstra: ‘Bewustwording van ons persoonlijke energieverbruik is iets wat ons allen persoonlijk raakt. Je komt niet meer weg met een houding waarbij je alleen wijst naar energieleveranciers en de bedrijven in het algemeen. Binnen de marketingcommunicatiebranche moeten we ons ook realiseren dat alle nieuwe communicatievormen die we aanhangen vrijwel allemaal ons energieverbruik laten stijgen. Dat betekent niet dat we die middelen niet moeten inzetten, maar wel dat je er eens bij stil moet staan.’

Eén uur het licht uit. En daarna gaan we weer vrolijk verder met waar we mee bezig waren. Met de Hummer naar de hockeyclub, een barbecue met teveel vlees. En de was? Die gaat zoals altijd weer in de droger. Waarom wil Mediaedge:cia haar naam eigenlijk verbinden aan zo’n vrijblijvend initiatief als Earth Hour van WNF? Zwaagstra: ‘Hoe je je ook gedraagt en welk oordeel iemand daar ook over heeft, wees je je in ieder geval eens 1 uur per jaar bewust van de gevolgen van je gedrag voor de toekomst van iedereen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in