Overslaan en naar de inhoud gaan

Margarinemerken op de tocht

De Van Dijk-groep en Koninklijke Brinkers Margarine-Fabrieken willen de margarineactiviteiten in Nederland samenvoegen. Het is daarbij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De meest bekende merken van Van Dijk zijn Sense en Gouda’s Glorie, van Koninklijke Brinkers zijn dat Wajang, Leeuwezegel en Mediterrane. Ontslagen door de samenvoeging worden niet verwacht.

related partner content for mobile comes here

Geel- en witvetten vertonen geen groei meer, verklaart commercieel directeur Eef Hofland van Van Dijk Food Products de krachtenbundeling. De productiecapaciteit in Lopik (Van Dijk) en Zeewolde (Brinkers) zijn hard nodig om de internationale plannen te realiseren: nummer twee te worden in de Europese markt van geel- en witvetten. In Maassluis zal de vestiging van Brinkers de deuren sluiten, net als Brinkers financieel uit de nieuwe combinatie moet verdwijnen. De naam blijft wel voortbestaan, bijvoorbeeld in de markt voor diepvriesgebak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in