Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcombranche verbijsterd over verkiezingsuitslag

BVA, Via, Reframe, Logeion en DDMA geven in een eerste reactie aan wat de verkiezingsuitslag voor het marcom-vak betekent.
De man die goed is voor 37 zetels
De man die goed is voor 37 zetels
© Shutterstock
De man die goed is voor 37 zetels
De man die goed is voor 37 zetels
© Shutterstock

Het stof is nog maar nauwelijks neergedaald, de schok is groot, duiders draaien overuren, hoe heeft dit nou kunnen gebeuren? Met 37 zetels geeft Wilders ‘het redelijke midden’ een ongekende knock-out. Wat dat precies voor gevolgen gaat krijgen is nog ongewis. Maar vertegenwoordigers van de grote belangenverenigingen in ons vak geven wel al een eerste reactie. Wat betekent deze verkiezingsuitslag voor het marketingcommunicatievak?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
BBDO Belgium

Ik lees hierboven veel progressief links gezwets, vanuit de Nederlandse bureauwereld. Ik zie in België dezelfde trend: de mensen willen een duidelijk beleid, gericht op hun portemonnee en een veilige samenleving. Waarin waarden en normen worden gerespecteerd. In Nederland heeft de kiezer duidelijk aangegeven dat dit over rechts moet - hier in België zal links ook moeten afstappen van "neus ophalend onbegrip". En beseffen dat het niet de schuld van de domme kiezer is, maar wel van een te laks beleid. Ik vrees dat we anders dezelfde weg opgaan. Zo werkt democratie nu eenmaal: je kan een elitaire kijk op de dingen hebben, maar finaal beslist de burger.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in