Overslaan en naar de inhoud gaan

Lokale initiatieven en topmerken in flagshipstore Perry

Nog een paar dagen aftellen tot de opening van deze nieuwe winkel in de hoofdstedelijke Kalverstraat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

150 jaar

related partner content for mobile comes here

Om precies te zijn opent Perry op 3 december de nieuwe flagshipstore. De vestiging is op dezelfde locatie als de eerste Perry-winkel die 150 jaar geleden werd geopend. Het assortiment is een combinatie van grote merken als Nike en Adidas, maar er is ook ruimte voor lokale initiatieven.

Wij spraken met marketing director Bote Galema van Perry over de nieuwe flagshipstore: een kroonjuweel van de sportwinkelketen die ook nog eens energiezuinig functioneert. ‘Zowel de airco’s als cv’s worden volledig vernieuwd en het pand zal ook extra worden geïsoleerd.’


De winkel wordt letterlijk groen gekleurd door de zogenaamde &;greenwall&;. 

Exclusief

Het assortiment van de flagshipstore bestaat uit exclusieve collecties van grote merken. ‘Er zullen limited editions in de schappen liggen in de Kalverstraat. Denk aan de speciale collecties van O’Neill, maar ook aan de samenwerkingen tussen merken en artiesten, zoals Puma en Rihanna’, aldus Galema.

Daarnaast heeft de sportwinkelketen ook hulp gekregen van grote merken. Nike heeft bijvoorbeeld een marktonderzoek naar de tien grootste Europese steden met Perry gedeeld. ‘We hebben ook reisjes georganiseerd naar andere Europese steden om de beste retailers te bezoeken. Zo zijn we in Londen geweest om bij Nike achter de schermen te kijken.’

Amsterdams

Perry focust zich niet alleen op de grote merken: ook lokale initiatieven komen aan bod. ‘Er is een idee voor een boekencorner in samenwerking met een Amsterdamse boekwinkel. Verder zal tijdens het openingsweekend samen met het Amsterdamse concept de Föhnkamer een zogenaamde braids bar worden opgezet.’

Hier kunnen dames bij hun aankoop hun haar gratis laten vlechten naar de laatste trends. ‘De aandacht voor dit soort lokale initiatieven is dan ook een verbreding van het assortiment die aansluit bij een sportieve levensstijl’, zegt Galema tot slot. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in