Overslaan en naar de inhoud gaan

Kluwer lanceert Marketing Research Base

Uitgeverij Kluwer heeft een nieuwe dienst ontwikkeld voor professionals op het gebied van marketing, marktonderzoek, communicatie en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een vakblad dat tien keer per jaar verschijnt in combinatie met een online database die op termijn samenvattingen van honderden marktonderzoeken zal bevatten.
Kluwer wil de onderzoeksdatabase bieden omdat ‘geïnteresseerden vaak niet de juiste informatie weten te vinden en de aanbieders moeite hebben geïnteresseerde professionals te bereiken’.

related partner content for mobile comes here

In het blad worden maandelijks zo’n twintig samenvattingen van actueel marktonderzoek gepubliceerd waarbij de abonnee de mogelijkheid wordt geboden de originele, volledige marktonderzoeksrapporten direct te bestellen of te downloaden via de site.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in