Kluwer lanceert Marketing Research Base
Uitgeverij Kluwer heeft een nieuwe dienst ontwikkeld voor professionals op het gebied van marketing, marktonderzoek, communicatie en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is een vakblad dat tien keer per jaar verschijnt in combinatie met een online database die op termijn samenvattingen van honderden marktonderzoeken zal bevatten.
Kluwer wil de onderzoeksdatabase bieden omdat ‘geïnteresseerden vaak niet de juiste informatie weten te vinden en de aanbieders moeite hebben geïnteresseerde professionals te bereiken’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het blad worden maandelijks zo’n twintig samenvattingen van actueel marktonderzoek gepubliceerd waarbij de abonnee de mogelijkheid wordt geboden de originele, volledige marktonderzoeksrapporten direct te bestellen of te downloaden via de site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid