Overslaan en naar de inhoud gaan

ING wint Investor Relations-award 2004

De ING Groep, Océ en Crucell zijn de drie winnaars van de Investor Relations (IR)-award 2004.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de zomer van 2004 is voor de vijftiende keer het jaarlijkse (IR) onderzoek gehouden onder investment managers, beleggingsanalisten/-adviseurs, financiële pers en particuliere beleggers (leden van de NCVB, bezoekers van iex.nl en fd.nl en door particuliere beleggers uit de eigen database van Rematch).

related partner content for mobile comes here

Belangrijkste conclusies:

  • ING Groep is dit jaar eerste geworden bij de AEX-aandelen met een 7.2 voor haar Investor Relations. Daarmee heeft deze onderneming voor de tweede keer in de 15-jarige historie van het Rematch-onderzoek de eerste plaats behaald. Bij twee afzonderlijke doelgroepen is een toppositie behaald.
  • Océ heeft voor de eerste keer in haar historie een IR-award behaald. De onderneming heeft met een 6.7 deze prestatie behaald bij de AMX-aandelen.
  • Crucell heeft voor haar Investor Relations een 6.7 behaald en is daarmee lijstvoerder bij de Overige Aandelen. Het is de eerste keer dat de onderneming deze prijs wint.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in