Even voorstellen: Merlijn Lammersen, kandidaat Marketingtalent of the Year
Merlijn Lammersen schreef de afgelopen tijd een marketingplan voor het Oegandese 1%-project Kyabahinga Orphanage.
De organisatie Care Organization Oeganda wil een weeshuis bouwen voor de kinderen in die regio die -met name door aids- hun ouders zijn verloren.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Brandfighters">
Brandfighters vroeg Merlijn naar zijn plannen voor het project en naar zijn visie op marketing:
Via de website van Marketingtalent of the Year kun je stemmen op de kandidaten. De winnaar van de wildcard mag op 26 juni zijn of haar case/ strategie toelichten tijdens de finale in de 1%SHOW van de 1%Club, die live online wordt uitgezonden. Dus zet deze show alvast in je agenda, want het gaat wederom een enerverende happening worden!
De verkiezing is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing en Greenberry, in samenwerking met 1%CLUB en SchaalX.
Marketingtalent of the Year wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de hulp van Accenture, Procter & Gamble en Sas Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid