Overslaan en naar de inhoud gaan

Even voorstellen: Merlijn Lammersen, kandidaat Marketingtalent of the Year

26 juni is het zover... De verkiezing van het Marketingtalent of the Year 2012! Inmiddels hebben 3 kandidaten zich geplaatst voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merlijn Lammersen schreef de afgelopen tijd een marketingplan voor het Oegandese 1%-project .

related partner content for mobile comes here

De organisatie Care Organization Oeganda wil een weeshuis bouwen voor de kinderen in die regio die -met name door aids- hun ouders zijn verloren.


Brandfighters">
Brandfighters vroeg Merlijn naar zijn plannen voor het project en naar zijn visie op marketing:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Via de kun je stemmen op de kandidaten. De winnaar van de wildcard mag op 26 juni zijn of haar case/ strategie toelichten tijdens de finale in de van de 1%Club, die live online wordt uitgezonden. Dus zet deze show alvast in je agenda, want het gaat wederom een enerverende happening worden!

De verkiezing is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing en , in samenwerking met en .

Marketingtalent of the Year wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de hulp van , en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in