De wereld is één grote trampoline in nieuwe Reaal-commercial


Eerder vandaag maakte reclamebureau Etcetera bekend Daybreak, een bureau dat inspeelt op consumentenaandacht, over te nemen.
Familie
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSReaal maakt in de nieuwe commercial promotie voor zijn nabestaandeverzekering. Het merk zegt dat consumenten pas na het regelen van hun verzekering, in alle vrijheid kunnen leven. Als metafoor is in de film een familie te zien, dat daarna letterlijk 'springend door het leven gaat'.
Met de speciale nabestaandecheck kunnen consumenten alvast laten berekenen of ze de toekomst van hun gezin goed hebben geregeld.
De commercial is vanaf 2 maart op televisie en online te bekijken:
Reaal - Nabestaandencheck
Credits
Adverteerder Reaal
Bureau Etcetera
Verantwoordelijk bij klant Bart Janknegt, Claire Dussenbroek, Laura Stassen-van
Vuure, Willemijn Manshanden-Bots
Creatie Wouter Voges, Maarten Remmers, Ben Imhoff
Strategie Job Koopman
Account Charon Boumann
Agency Producer Marieke Prette
Productiemaatschappij Czar
Regisseur Billy Pols
Executive Producer (Czar) Karlijn Paardekooper
Creative Producer (Czar) Tjalf Melle
Camera (DOP) Wouter Westendorp
Line Producer WithMilk - David Leite
Postproductie The Compound - Tim van Paassen
Editor Govert Janse
Geluidsstudio Earforce
Sounddesign Erik Jan Grob
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid