Overslaan en naar de inhoud gaan

De wereld is één grote trampoline in nieuwe Reaal-commercial

Etcetera tekent voor de realisering van de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eerder vandaag maakte reclamebureau , een bureau dat inspeelt op consumentenaandacht, over te nemen.

related partner content for mobile comes here

Familie

maakt in de nieuwe commercial promotie voor zijn nabestaandeverzekering. Het merk zegt dat consumenten pas na het regelen van hun verzekering, in alle vrijheid kunnen leven. Als metafoor is in de film een familie te zien, dat daarna letterlijk &;springend door het leven gaat&;.

Met de kunnen consumenten alvast laten berekenen of ze de toekomst van hun gezin goed hebben geregeld.

De commercial is vanaf 2 maart op televisie en online te bekijken:

Credits
Adverteerder Reaal
Bureau Etcetera
Verantwoordelijk bij klant Bart Janknegt, Claire Dussenbroek, Laura Stassen-van
​Vuure, Willemijn Manshanden-Bots
Creatie Wouter Voges, Maarten Remmers, Ben Imhoff
Strategie Job Koopman
Account Charon Boumann
Agency Producer Marieke Prette
Productiemaatschappij Czar
Regisseur Billy Pols
Executive Producer (Czar) Karlijn Paardekooper
Creative Producer (Czar) Tjalf Melle
Camera (DOP) Wouter Westendorp
Line Producer WithMilk - David Leite
Postproductie The Compound - Tim van Paassen
Editor Govert Janse
Geluidsstudio Earforce
Sounddesign Erik Jan Grob

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in