Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Zero in zee met James Bond

Coca-Cola Zero rolt rondom de nieuwe James Bond-film Quantum of Solace een grote marketingcampagne uit. Het idee achter de campagne is dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wieden+Kennedy Amsterdam heeft het concept voor de campagne, die in 35 landen wordt gelanceerd, bedacht. De promotie rondom de samenwerking met James Bond zal in Nederland fors ondersteund worden door een tv-commercial, een bioscoopcommercial, outdoor- reclame, samplingactiviteiten en promoties op de winkelvloer, en in alle out-of-home kanalen. In totaal 8,8 miljoen verpakkingen zullen verkrijgbaar zijn met codes waarmee consumenten ‘Bond experiences’ en premièrekaarten voor de film kunnen winnen. Dit wordt op de winkelvloer flink ondersteund met POS-materiaal en unieke premium promoties (600.000 stuks). Ook is er een driedimensionale website over Zero Zero 7 en James Bond gelanceerd ().

related partner content for mobile comes here

Net als bij de vorige James Bond verbindt ook Heineken zijn naam weer aan de film.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in