Overslaan en naar de inhoud gaan

Brouwers steunen actie tegen zwerfafval

De grote brouwerijen in Nederland hebben de handen ineen geslaan om gezamenlijk de nationale campagne tegen zwerfafval van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De brouwers hopen op deze manier bij te kunnen dragen aaneen gedragsverandering bij de consument. Want dat is volgens hen de beste manier om deproblematiek te lijf te gaan.

related partner content for mobile comes here

De Stichting Nederland Schoon is in 1991 opgericht door het bedrijfsleven,de overheid en belangenorganisaties, waaronder het Centraal BrouwerijKantoor. Het doel is gezamenlijk een vuist te maken tegen zwerfafval. Denationale campagne die 23 augustus van start is gegaan betreft een bredemultimediale campagne die tot 2004 duurt. Via radio, televisie en anderemedia worden consumenten bewust gemaakt van hun gemakzuchtig gedrag.Bovendien vinden allerlei activiteiten en campagnes door het hele landplaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in