Blogo: nieuw netwerk van weblogs
De komende maanden moeten er tientallen weblogs aan de bestaande ‘blogo’s’ worden toegevoegd. Fellinger, directeur van Blogo Media (Blogo.nl) : ‘Weblogs zijn op dit moment populair, maar voor ons geen doel op zich. Wij zien een weblog als een manier om een passiegroep te faciliteren. Een groep mensen die met elkaar de passie delen voor een onderwerp. Een netwerk van weblogs onder één naam heeft daarbij grote voordelen.’ Dat zegt hij vandaag in Adformatie.
’Voor de bezoekers is het herkenbaar, een vaste opzet door alle weblogs heen. De schrijvers op hun beurt, kunnen hun liefde voor het onderwerp combineren met een professionele organisatie die alle randzaken op zich neemt. Denk aan bijvoorbeeld marketing, sponsors, techniek en design. Het biedt veel mogelijkheden voor bedrijven, één weblog met 1.000 bezoekers per dag is vaak niet interessant, maar een netwerk van weblogs wel.’
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet streven van Blogo.nl is binnen twee jaar een netwerk van minimaal 150 weblogs te creëren met elk minimaal 1.000 bezoekers per dag. ‘Dan heb je het opeens over 150.000 bezoekers per dag. Daardoor ontstaat de mogelijkheid zowel een nichegroep als een breed publiek te bereiken.’
Blogo Media is opgericht door Stephan Fellinger (marketing), Ron Belt (financiën), Patrick Jongmans (design en techniek) en Marco Tangelder (design en techniek).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid