Overslaan en naar de inhoud gaan

Annelieke Dijkstra gaat nieuwe PR-tak SportVibes United leiden

Oud-journalist en PR-adviseur neemt de leiding en treedt ook toe tot het managementteam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het sportmarketingbureau SportVibes United lanceert zijn eigen Media PR-tak, met Annelieke Dijkstra aan het hoofd. Ze was jarenlang sportjournalist voor het Algemeen Dagblad waar ze verslag deed van sporten als Formule 1, voetbal en volleybal. In 2008 ruilde Dijkstra de journalistiek in voor communicatieadviesbureau Schuttelaar & Partners waar zij als leidinggevende verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van crossmediale campagnes, mediastrategie en creatieve PR-plannen.

related partner content for mobile comes here

‘Terugkeren in de sportwereld, voelt geweldig’, zegt Dijkstra. ‘Er zijn weinig domeinen waarin de relatie met het publiek zo belangrijk is als in de sport. Ik ben ervan overtuigd dat topsport en breedtesport winnen als je, zoals SportVibes, offline en online de verbinding legt tussen fans, sporters, bedrijfsleven en andere ondersteunende organisaties.’

Volgens Frans Vleggeert, marketingdirecteur bij Sportvibes United, is het ontwikkelen van crossmediale campagnes rondom sport een terrein waar kennis, netwerk en creativiteit samenkomen. ‘Dit vereist een grote mate van professionaliteit en die halen we met Annelieke nog meer in huis. Ze brengt een schat aan ervaring mee, zowel op creatief vlak als ook op het gebied van mediarelaties, woordvoering en (crisis)communicatie&;, zegt Vleggeert. ‘Dit is van grote waarde voor zowel toekomstige activatiecampagnes als ook de organisatie van sportevenementen. Samen met onze klanten streven we ernaar om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van sport.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in