Overslaan en naar de inhoud gaan

Achmea begint mediapitch voor alle merken

De grootste zorg- en schadeverzekeraar van Nederland heroriënteert zich.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het portfolio heeft Achmea merken als Zilveren Kruis, Centraal Beheer Achmea, Interpolis, FBTO, Avéro en Inshared.

De nieuwe mediamanager Ursula Hulsmeijers - in mei begonnen bij Achmea - bevestigt dat het verzekeringsconcern een pitch begint voor de mediabelangen van alle merken. &;Wij zijn in voorbereiding op het pitchproces. Het gaat hierbij echt om het media-account, niet om de creatieve accounts.&;

Achmea heeft het account nu ondergebracht bij OMD Nederland. Het is één van de grotere klanten van OMD. Die samenwerking loopt inmiddels al elf jaar. Hulsmeijers zegt dat OMD ook is uitgenodigd om mee te pitchen. Verder kan ze geen details geven over andere mediabureaus die eventueel meedoen. Het is niet duidelijk of een bureau de pitch gaat begeleiden. Hulsmeijers zegt dat het proces &;vanuit het eigen team&; wordt aangestuurd. 

Het is niet bekend hoeveel het account waard is.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in