Achmea begint mediapitch voor alle merken
In het portfolio heeft Achmea merken als Zilveren Kruis, Centraal Beheer Achmea, Interpolis, FBTO, Avéro en Inshared.
De nieuwe mediamanager Ursula Hulsmeijers - in mei begonnen bij Achmea - bevestigt dat het verzekeringsconcern een pitch begint voor de mediabelangen van alle merken. 'Wij zijn in voorbereiding op het pitchproces. Het gaat hierbij echt om het media-account, niet om de creatieve accounts.'
Achmea heeft het account nu ondergebracht bij OMD Nederland. Het is één van de grotere klanten van OMD. Die samenwerking loopt inmiddels al elf jaar. Hulsmeijers zegt dat OMD ook is uitgenodigd om mee te pitchen. Verder kan ze geen details geven over andere mediabureaus die eventueel meedoen. Het is niet duidelijk of een bureau de pitch gaat begeleiden. Hulsmeijers zegt dat het proces 'vanuit het eigen team' wordt aangestuurd.
Het is niet bekend hoeveel het account waard is.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid