Overslaan en naar de inhoud gaan

'Yahoo! wil fusie met AOL'

Internetbedrijf Yahoo! wil fuseren met de internetdochter AOL van het Amerikaanse mediaconcern Time Warner om op die manier een vijandige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat schrijft The Times vandaag. Volgens de Britse krant hebben en in het verleden ook al eens geprobeerd te fuseren, maar dat liep op niets uit. Ook zou Yahoo! allianties overwegen met en Disney. Yahoo! noch Microsoft wilde reageren op de berichten.

related partner content for mobile comes here

The Wall Street Journal berichtte zaterdag dat de raad van bestuur van Yahoo! het bod van 44,6 miljard dollar van Microsoft wil afwijzen. De overname is voor Microsoft onder meer belangrijk in de strijd om adverteerders op internet, een markt waar vorig jaar al 40 miljard dollar in omging en die de komende jaren sterk zal groeien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in