Viral of the year: de 5 beste virals van 2015
5: Samsung presents: safety trucks
Simpel, maar heel goed idee. Enorme nieuwswaarde:
Leo Burnett Argentina / Samsung Safety Truck (GPC 9.0)
4: Ikea: Ike Andrews
Voor de nieuwe art-event street art collectie van IKEA maakten we in januari onderstaande video.
Met bijna 3 miljoen views en wereldwijde exposure een groot succes:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaShowing IKEA print to Art experts
3: Dove: choose beautiful
Ook deze video bewijst weer dat een simpel idee voor een mega viraal succes kan zorgen. Misschien wat cheesy, wel heel goed:
Dove: Choose Beautiful
2: DC Shoes presents: Robbie Maddison's pipe dream
Wat een krachtige video. Goed geschoten, geniaal bedacht, vette stunt. Diepe buiging:
DC SHOES: ROBBIE MADDISON'S "PIPE DREAM"
1: Edeka: Weinhachten
Gaat het te ver? Is het binnen de lijntjes? Emotie, een lach, een traan, verbazing: Alle ingredienten van een superviral heeft deze film in zich. Een film waar de hele wereld, van Japan tot aan Australie het over had. En dat voor een campagne in het Duits gesproken. Chapeau!
EDEKA Weihnachtsclip - #heimkommen
LifeHunters, gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en seeden van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid