Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral of the year: de 5 beste virals van 2015

2015 zit er bijna op, wij tellen alvast af met de krachtigste virals van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

5: Samsung presents: safety trucks
Simpel, maar heel goed idee. Enorme nieuwswaarde:

related partner content for mobile comes here




4: Ikea: Ike Andrews
Voor de nieuwe art-event street art collectie van IKEA maakten we in januari onderstaande video.
Met bijna 3 miljoen views en wereldwijde exposure een groot succes:



3: Dove: choose beautiful
Ook deze video bewijst weer dat een simpel idee voor een mega viraal succes kan zorgen. Misschien wat cheesy, wel heel goed:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



2: DC Shoes presents: Robbie Maddison&;s pipe dream
Wat een krachtige video. Goed geschoten, geniaal bedacht, vette stunt. Diepe buiging:

;S "PIPE DREAM"



1: Edeka: Weinhachten
Gaat het te ver? Is het binnen de lijntjes? Emotie, een lach, een traan, verbazing: Alle ingredienten van een superviral heeft deze film in zich. Een film waar de hele wereld, van Japan tot aan Australie het over had. En dat voor een campagne in het Duits gesproken. Chapeau!



LifeHunters, gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en seeden van viral video&;s, kiest wekelijks de viral van de week.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in