Van Gils strategy director FHV BBDO
Hans van Gils (34) is onlangs als strategy director begonnen bij FHV BBDO creative marketing agency begonnen.
Van Gils heeft voor zijn overgang naar FHV BBDO gewerkt bij NEBOKO en TBWANEBOKO Campaign. Daar behandelde hij klanten als Heineken, Cup-a-Soup, Unox, Axa en Discovery Channel. Roland van der Vorst, R&D managing director bij FHV BBDO voegt toe: ‘ Van Gils’ komst sluit aan bij ons streven naar een nog nauwere samenwerking tussen creatie en strategie.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
related partner content comes here
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid