Overslaan en naar de inhoud gaan

TGIF: Inspiration!

Monoprix, Helsinki Police Department, Unapei en Scottish Government.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Contentmarketingbureau Brandfighters geeft je elke vrijdag een energy-boost. We luiden het weekend in met een leerzame TGIF door trends te bespreken en voorbeelden te geven. Deze week zetten we vier inspirerende campagnes voor je op rij.

MONOPRIX: Label of Love
In deze video van Monoprix maakt een jongen gebruik van de beroemde en vooral grappige labels op producten uit de supermarkt om een meisje voor zich te winnen. De video bewijst wat je allemaal kan vertellen met een video, zonder een persoon iets te laten zeggen. Sterke beelden in combinatie met bijpassende achtergrondmuziek en de slimme & korte label-boodschappen is alles wat je nodig hebt!
 

related partner content for mobile comes here

In deze video van Monoprix maakt een jongen gebruik van de beroemde en vooral grappige labels op producten uit de supermarkt om een meisje voor zich te winnen. De video bewijst wat je allemaal kan vertellen met een video, zonder een persoon iets te laten zeggen. Sterke beelden in combinatie met bijpassende achtergrondmuziek en de slimme & korte label-boodschappen is alles wat je nodig hebt!


 

 



Helsinki Police Department: Violence stopping outdoor
Huiselijk geweld is een groot probleem in Finland. Om awareness voor dit probleem te creëren, is de Helsinki Police Department deze campagne gestart. Wat begint met een noodoproep, leidt tot advertentiebeelden op plaatsen waar die misschien het meest nodig zijn. Een indrukwekkende manier om de traditionele abri in te zetten!
 


 

 



Unapei: Melanie Can Do It
Melanie heeft één doel: zichtbaar zijn en daarmee haar verhaal over Down vertellen. Hoe? Door het meest bekeken TV-programma te presenteren: de weersverwachting. Ze bewijst dat een groot bereik zonder media inkoop nog steeds mogelijk is… Melanie did it!
 


 

 


Scottish Government: Test-drive
Een testritje maken? In deze auto van Kwasi Automotive is dat allesbehalve relaxt. Via een Virtual Reality testrit laat de Schotse overheid zien dat een ongeluk in een klein en onverwacht hoekje zit. De testers hebben geen idee dat Kwasi Automotive niet bestaat en dat het om een bewustwordingscampagne gaat. Echt een mooie toepassing van VR in een campagne!
 


 

 


Tot zover onze top 4 campagnes die ons de afgelopen week inspireerden. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Tot zover onze top 4 campagnes die ons de afgelopen week inspireerden. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in