Telegraaf neemt belang in AM Media
De Telegraaf Holding neemt een belang van 20 procent in AM Media, de nieuwe tijdschriftenuitgeverij van Annemarie van Gaal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Gaal heeft hierop haar commissariaat bij de Telegraaf Tijdschriften Groep (TTG) neergelegd. AM Media wil in Nederland uitgroeien tot een middelgroot bedrijf dat zeven tot acht publieksbladen, voornamelijk gericht op vrouwen, uitbrengt. ‘Een jaarlijkse omzet van 50 miljoen euro moet op termijn haalbaar zijn', aldus Van Gaal tegen De Telegraaf. Het eerste tijdschrift, AM Magazine, ligt 25 april in de kiosk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In 1992 richtten Van Gaal en Derk Sauer in Rusland Independent Media op. Na haar terugkeer in Nederland werd Van Gaal in 2000 interim-directeur bij TTG. Op 1 maart 2001 werd ze lid van de raad van commissarissen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid