SXSW: Marketing 4.0 naast Marketing 0.5
Amerika is een land van contrasten. Dat geldt ook voor de marketing tijdens SXSW.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Naast de meest geavanceerde locatiegebonden marketing, op basis van wearables (erg hot hier) en robot-hosts (een combinatie van iPad en Segway), zijn ook de goeie oude 'Stickers, Posters, Badges and T-shirts' onverminderd populair.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
En om al die stickers ook weer makkelijk te kunnen verwijderen is al het straatmeubilair uit voorzorg bekleed met magnetronfolie... Stickeren 2.0.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSsxswpaal1.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid