Sponsorprijs naar casino en festival
Manager marketing en communicatie Marcel Kalmeijer van Holland Casino Utrecht ziet in deze prijs een verdere bevestiging van het beleid om jonge, cultuurminnende mensen te interesseren voor casinobezoek. Ook Festivaldirecteur Jeffrey Meulman toonde zich verguld met de prijs: ‘We zien dit als een prachtige stimulans voor ons Festival dat inmiddels een gevestigde reputatie heeft, maar toch elk jaar weer moet knokken om de benodigde sponsorgelden te vinden. Door de publieksprijs van Holland Casino hebben we bovendien goed inzicht gekregen in de waardering van de verschillende voorstellingen.’De ingestelde Let's Play Award 2001, de nieuwe publieksprijs van Festival a/d Werf en de gratis entreekaarten die festivalgangers voor het casino ontvingen, bleken goed voor een meetbare respons die 184 procent hoger lag dan de doelstelling van Holland Casino. Het winnen van de Sponsor Ring kwam voor het Holland Casino als een totale verrassing omdat het project, in tegenstelling tot de andere genomineerden, een regionaal karakter had en
met een beperkt budget tot de allerkleinsten van de genomineerden behoorde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid