Reclameblok sneuvelt voor Netwerk
Het reclameblok tussen de Nederland 2-programma's Man Bijt Hond en Netwerk (EO/NCRV) wordt deze week opgeheven om meer kijkers te laten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zegt zendercoördinator Ton F. van Dijk van Publieke Omroep (PO). In de afgelopen week werd het uitzendschema van de publieke tv-zenders (Ned. 1, 2 en 3) radicaal omgegooid. De publieke zenders waren in de eerste week van de nieuwe indeling markleider, maar Nederland 2, het verdiepende net, heeft het wel moeilijk. Vooral Netwerk zag veel kijkers weglopen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van Dijk wil nu proberen om het kijkcijfer op te krikken door promotie en het weghalen van een Ster-blok. ‘Aan het eind van het kalenderjaar moet Netwerk meer kijkers hebben. Als dat niet is gebeurd, moeten we aan andere maatregelen gaan denken', aldus Van Dijk (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid