Overslaan en naar de inhoud gaan

MarketingRSLT Winterschool: Sander Prinsen

8 december organiseert Tijdschrift voor Marketing de MarketingRSLT Winterschool. Een dag lang kennissessies op het gebied van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

8 december organiseert Tijdschrift voor Marketing de . Een dag lang kennissessies op het gebied van resultaatgerichte marketing. (StormMC) verzorgt samen met Haico Pols de workshop 'Affiliate Marketing'. Op de vraag ‘Hoe…

related partner content for mobile comes here

…kunnen marketeers in 2011 meer resultaat behalen met ‘affiliate marketing’, antwoordt hij:

‘Het belangrijkste aspect voor 2011 is dat affiliate niet iets is wat je er zomaar even bij doet. Succesvol affiliate marketing bedrijven vraagt allereerst een gedegen strategie en daarna zeer veel aandacht.’

‘De belangrijkste verandering ten opzichte van een paar jaar geleden is dat de affiliates meer en meer aan de macht zijn. Aangezien er steeds meer adverteerders in affiliate marketing stappen kunnen zij kritisch zijn in wat ze oppakken (cherry picking). Als adverteerder moet je hier op inspelen, onder andere doormiddel van een zeer goed aanbod (propositie), aantrekkelijk materiaal (creatie), marktconforme vergoeding, goede keuring en persoonlijk contact.’

‘Als bovenstaande punten niet in acht worden genomen, zal een campagne nooit succesvol worden. De uitdaging is wel dat al deze stappen affiliate marketing tot een zeer arbeidsintensief kanaal maken. Je moet eerst investeren in het kanaal en actief testen en optimaliseren. Daarna ga je er pas écht de vruchten van plukken! Indien een adverteerder deze kennis en capaciteit niet in huis heeft doet hij er goed aan hier een gespecialiseerde partij bij te betrekken.'

Alle workshops kun je , het is mogelijk per sessie (duur tweeënhalf uur) te reserveren.

Sprekers zijn onder andere Patrick Petersen (Conversie met Mobile Marketing, Paul Blok (Social Media), Guido Kramer en Martijn Heijstek (Return on Customer Interaction), Hanneke Blokland en Simon Bolhuis (Retentiemarketing), Kathy van de Laar (Customer Experience Marketing), Ronald Velten (Social Business Etiquette), Andy Mosmans (Merkmanagement) en Egbert Jan van Bel (Klantgericht ondernemen in 2011).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in