Overslaan en naar de inhoud gaan

Laurus wil imago Konmar verbeteren

De supermarktketen Konmar, onderdeel van Laurus, heeft te lijden onder een verkeerd imago. Het concern begint daarom een campagne om de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen zijn volgens consumenten onredelijk hoog. ‘Maar dat komt niet overeen met de werkelijkheid', zegt Laurus-topman J. Bruijniks. De prijzen van sommige producten gaan omlaag. Laurus wil met krantenadvertenties, folders en reclame de klant ervan overtuigen dat de winkels niet te duur zijn. Bovendien wil het concern de versafdelingen verbeteren en meer kant-en-klaarmaaltijden aan het assortiment toevoegen.

related partner content for mobile comes here

Konmar is sinds 2001 het zorgenkindje van Laurus, dat verder Super De Boer en Edah in handen heeft. De onderneming wilde de heerschappij van marktleider Albert Heijn overnemen. Een belangrijke troef in de nieuwe strategie was de ombouw van bestaande winkels naar de Konmar-formule. Die mislukte totaal (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in