Overslaan en naar de inhoud gaan

Kiest Pearle een andere koers?

De commercials van Pearle zijn uniek. Twee acteurs gaan steeds opnieuw de verkleedkast in, om er weer uit te komen als strandtenthouder,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Erg grappig. Maar waarschijnlijk ook vrij effectief, omdat de makers altijd veel tijd en ruimte hebben vrijgemaakt voor het communiceren van de boodschap (vrijwel altijd een actie).

related partner content for mobile comes here

Maar 't lijkt erop of ze bij Pearle hebben gekozen voor een andere koers. Want sinds vorige week is er een nieuwe commercial op de buis, zonder de twee acteurs. Op zich is nog te begrijpen dat je na enkele jaren afscheid neemt van een creatief concept. Maar kom dan met iets goeds! Nou nee .

TBWA/Neboko Campaign heeft een nieuwe filmpje gemaakt waarin clown Boris de hoofdrol speelt. De grap zit 'm erin dat die clown zo stuntelt omdat hij een fikse oogafwijking heeft.

En daar kan Pearle natuurlijk wat aan doen. Op zich is het concept leuk bedacht, maar dat is het probleem ook niet. Pas echt 'verkeerd' aan dit grappig bedoelde filmpje is het gemis aan een echte boodschap. Waarom moet ik als brildragende Nederlander nu naar de Pearle rennen? Wie het weet mag het zeggen... bron

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in