Overslaan en naar de inhoud gaan

Een braaf Twittergesprek met Coolblue loopt uit op een ontvoering

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Martine is blij met haar nieuwe bestelling bij Coolblue, maar het Twittergesprek met de webwinkel loopt vervolgens volledig uit de hand.

1. Martine is blij met haar nieuwe stofzuiger.

2. Al snel komt Coolblue met een brutale vraag:

3. Maar Martine moet niets weten van de mentale chantage van Coolblue:

4. En dan blijkt dat Coolblue Martine goed in de gaten heeft gehouden.

5. De schrik zit er goed in bij Martine...

6. En terecht!

7. Martine is natuurlijk in alle staten.

8. Coolblue biedt haar daarom de kans de Furby terug te krijgen.

9. Eind goed, al goed. Martine heeft niet alleen haar Balthasar terug, maar ook een nieuwe stofzuiger.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in