
Martine is blij met haar nieuwe bestelling bij Coolblue, maar het Twittergesprek met de webwinkel loopt vervolgens volledig uit de hand.
1. Martine is blij met haar nieuwe stofzuiger.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente Haarlemcoolblue1.png
2. Al snel komt Coolblue met een brutale vraag:
coolblue2.png
3. Maar Martine moet niets weten van de mentale chantage van Coolblue:
coolblue3.png
4. En dan blijkt dat Coolblue Martine goed in de gaten heeft gehouden.
coolblue4.png
5. De schrik zit er goed in bij Martine...
coolblue5.png
6. En terecht!
coolblue6.png
7. Martine is natuurlijk in alle staten.
coolblue7.png
8. Coolblue biedt haar daarom de kans de Furby terug te krijgen.
coolblue8.png
9. Eind goed, al goed. Martine heeft niet alleen haar Balthasar terug, maar ook een nieuwe stofzuiger.
coolblue9.png
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee