Overslaan en naar de inhoud gaan

Chris Zegers en Maryam Hassouni maken een roadtrip voor Zwitserleven

Bureau ARA wil laten zien dat je onbezorgd kunt genieten met een goede financiële planning
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe campagne van pensioenverzekeraar Zwitserleven geeft bureau ARA een nieuwe invulling aan ‘het Zwitserlevengevoel’. Bereikbaarheid, realisme en beleving staan centraal. Het Zwitserlevengevoel (dat trouwens ook in de Van Dale staat) is in deze campagne een roadtrip.

related partner content for mobile comes here

Een mooie reis is bereikbaar
In de video’s zie je hoe Zwitserleven-ambassadeur Chris Zegers op reis gaat. Tijdens deze roadtrip kruist het pad van Chris regelmatig dat van actrice en Emmy Award-winnares Maryam Hassouni. In de campagne laten ze niet alleen zien hoe leuk reizen is, maar benadrukken de hoofdpersonen ook hoe bereikbaar zo’n reis is. De bestemmingen en ervaringen, zoals de woning waar ze verblijven, zijn bijvoorbeeld via AirBnb te boeken voor je eigen roadtrip.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Onbezorgde toekomst met een financiële planning


Jeroen de Graaf, directeur merk en communicatie van Zwitserleven, vertelt wat de boodschap is: ‘Een financieel onbezorgde toekomst is mogelijk met een goede financiële planning. Om je langetermijndoelen en dromen te verwezenlijken is het belangrijk dat je nu alvast nadenkt over je inkomen voor later. Met Maryam introduceren we een nieuw persoonlijkheid die de jongere doelgroep aanspreekt en hun financiële bewustzijn vergroot.’

Jeroen de Graaf, directeur merk en communicatie van Zwitserleven, vertelt wat de boodschap is: ‘Een financieel onbezorgde toekomst is mogelijk met een goede financiële planning. Om je langetermijndoelen en dromen te verwezenlijken is het belangrijk dat je nu alvast nadenkt over je inkomen voor later. Met Maryam introduceren we een nieuw persoonlijkheid die de jongere doelgroep aanspreekt en hun financiële bewustzijn vergroot.’

De nieuwe actie bestaat uit tv- en bioscoopcommercials en online video. Verder zie je de campagne terug in het magazine Straks en via berichten op Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram en YouTube.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in