Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse adverteerders iets optimistischer

Uit een onderzoek in opdracht van de Britse reclamebureau-organisatie IPA blijkt dat meer Britse adverteerders dan verwacht hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De IPA tekent daarbij wel aan dat het om budgetten gaat, wat nog niet betekent dat er ook inderdaad meer aan marketingcommunicatie wordt uitgegeven. Het onderzoek werd in het laatste kwartaal van 2002 gehouden, zo meldt de nieuwsdienst BrandRepublic. ‘Ten opzichte van het aantal bedrijven dat beweerde de budgetten te verlagen, stonden tweemaal zoveel bedrijven die stelden dat ze hun budgetten gingen verhogen.’ Het ging om het zogenaamde Bellwether Report, samengesteld door NTC Research.

related partner content for mobile comes here

IPA-president Bruce Haines, in het dagelijks leven ceo van Leo Burnett in Londen, spreekt van ‘voorzichtig optimistische signalen.’ Maar hij schetst een nog steeds somber beeld van de economie, geaccentueerd door de verminderde kooplust van consumenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in