
Postbank.nl, Rabobank.nl en SNS.nl scoren sterk op navigatiegemak. Ohra.nl en Rabobank.nl scoren met name sterk op meerwaarde van de site voor de klant. Op dit terrein laat Postbank.nl nog een steekje vallen. Er zijn grote onderlinge verschillen tussen bancaire sites als het gaat om personalisatie van de website, de snelheid van de websites, en de mate waarin websites aansluiten op het imago van de betreffende financiële instelling. De resultaten van de bancaire sites staan beneden vermeld. De scoreschaal is genormeerd van 0 (minimale score) tot 10 (maximale score):
1. Postbank (7,9)
2. Rabobank (7,7)
3. SNS (7,1)
4. Ohra (7,1)
5. ABN (6,7)
6. ING (6,6)
7. Kas-Associatie (6,0)
8. Fortis (6,0)
9. Aegon (5,5)
10. La Bouchere (5,2)
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SteriBOOZ is een nieuwe website-evaluatiemethodiek, ontwikkeld in samenwerking met onder meer de University of Illinois en Universiteit Wageningen. Hiermee worden kwaliteit en concurrentiekracht van internet sites gemeten, en worden voor consumenten relevante verbeteringen zichtbaar gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu