Ouderen-tv tijdens Aperitivo


Oorspronkelijk was het de bedoeling dat Life Begins een apart tv-programma zou worden, maar het lukte initiatiefnemer Menno Boermans van communicatiebureau Bclear aan zee niet om genoeg zendtijd te krijgen.
Life Begins richt zich op de doelgroep 45 tot 65 jaar en komt met gesponsorde items over reizen, gezondheid, financiën, lifestyle en wonen. Boermans: 'Een aanleiding voor een interessant item kan zijn dat deze doelgroep vaak kleiner gaat wonen omdat de kinderen de deur uit zijn. Wat kun je doen met de enorme overwaarde van je oude huis?' Boermans zegt onder meer 'een grote bancaire instelling' en een 'koepel van schoonheidssalons' bereid te hebben gevonden Life Begins te sponsoren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de bedoeling dat Life Begins zich niet alleen op televisie manifesteert. Het moet een crossmediaal platform worden, met behulp van onder andere de site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid