Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe schrijf je het beste marketingplan?

Ontdek het op 21 april in de gratis Kennis Break van SRM
Partner
SRM

SRM biedt vakopleidingen en trainingen voor beginnende én ervaren professionals binnen de (online) communicatie, (online) marketing en marketingcommunicatie. In de opleidingen van SRM staan de competenties en vaardigheden centraal die jou aantoonbaar beter laten presteren in je huidige functie of een volgende.

Lees meer

De ontwikkelingen in het marketing en communicatie vakgebied gaan razendsnel. Nieuwe inzichten, tools, vaardigheden en gerichte kennis zijn nodig om up-to-date te blijven. SRM vindt het belangrijk om ontwikkeling en een leven lang leren te stimuleren om zo het vakgebied én de professionals die hierin werken verder te helpen. Niet alleen in onze lessen, maar ook via Adformatie en events willen we je kennis en inzichten aanrijken om je vak vooruit te blijven.

Lees minder
Hoe schrijf je het beste marketingplan?
Hoe schrijf je het beste marketingplan?
Hoe schrijf je het beste marketingplan?
Hoe schrijf je het beste marketingplan?

Hoe schrijf je het beste marketingplan?

Vanuit je strategische marketingkeuze je specifieke doelgroep bepalen. Een beetje marketeer weet hoe belangrijk dat is. Maar hoe pak je dat slim aan? In het webinar ‘Hoe schrijf je het beste marketingplan?’ bespreekt SRM topdocent en marketingstrateeg William van Vessem de 9 stappen om je doelgroep te bereiken.

Doorloop de 9 stappen

Het bepalen en bereiken van specifieke doelgroepen is geen kwestie van onderbuik gevoel, maar gebaseerd op een weloverwogen plan. Het beste, meest effectieve operationele marketingplan is het resultaat van het doorlopen van 9 stappen. 

Integrale aansluiting

In deze Kennis Break van SRM neemt William je mee in hoe je een succesvol operationeel marketingplan schrijft. Stap voor stap, per doelgroep. Zodat je plan uiteindelijk integraal aansluit bij je eerder genomen strategische marketingkeuze. 

William, die ruim 30 jaar praktijkervaring heeft als marketingstrateeg, weet elke van de 9 stappen inzichtelijk te maken aan de hand van sprekende voorbeelden. Bovendien geeft hij je volop tips die je meteen kunt toepassen. 

Ben jij er bij? Meld je dan hier gratis aan. 

Heb je vragen over de Kennis Break van SRM? Of wil je graag sparren over een opleiding die bij jou past? Dan kun je bellen naar 020 - 211 15 54. Onze adviseurs staan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om al jouw vragen te beantwoorden.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
SRM

SRM biedt vakopleidingen en trainingen voor beginnende én ervaren professionals binnen de (online) communicatie, (online) marketing en marketingcommunicatie. In de opleidingen van SRM staan de competenties en vaardigheden centraal die jou aantoonbaar beter laten presteren in je huidige functie of een volgende.

Lees meer

De ontwikkelingen in het marketing en communicatie vakgebied gaan razendsnel. Nieuwe inzichten, tools, vaardigheden en gerichte kennis zijn nodig om up-to-date te blijven. SRM vindt het belangrijk om ontwikkeling en een leven lang leren te stimuleren om zo het vakgebied én de professionals die hierin werken verder te helpen. Niet alleen in onze lessen, maar ook via Adformatie en events willen we je kennis en inzichten aanrijken om je vak vooruit te blijven.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in